Selasa, 18 Jun 2013

TESTIMONI JJC

Testimoni JAMU JALINAN CINTA

saya baru amalkan jjc 4 hari...
tp saya rasa dasyat la kesanye
kulit muka licin..
kesan jeragat makin hilang..
jerawat yg keluar pun tiba2 hilang
kulit muka glowing
mak ckp beseri2 kulit muka..
saya pun pelik tgk cermin..aha lah..peh dasyat la JJC ni..
mkn jjc sbb nak sihat kan rahim n nk segarkan badan..
anak sorang tp penatnye mcm anak 10 hahaha...
saya mkn jjc 2 biji tiap pg..sebelum g kene..rasa segar je..bdn xsejuk..alhamdulilah sejak amalkan produk jsd ni..saya kurang terkena demam...n antibodi saya kuat...melawaskan pembuangan...alhamdulilah syukur Allah swt temukan saya dgn jsd..betul setiap penyakit ada penawar tingal usaha ke xnak kita mencuba atau mencarinye...

Sesuai utk anak dara, ibu2, selepas bersalin, penjagaan harian
tidak bersifat utk merapatkan faraj.
Melancarkan peredaran darah
Mmbnykkn susu badan jika anda menyusukan baby
Mmpercepatkn luka sembuh
Membaik pulih luka dalaman
Memberi tenaga dan kesegaran badan
Melancarkan pembuangan air besar dan kecil
Membuang angin dalam badan
Merawat masalah senggugut
Mengeluarkan darah yang xelok dalam badan
terproduce darah baru yg fresh
Menghangatkan badan dari terkena sejuk2 meroyan
Mematikan kuman2 kudis atau bisul atau kanser
Menyembuhkan luka2, bisul, kudis, kayap, nanah
Menyembuhkan kegatalan hidung n telinga jika ada resdung.
Menaikkan seri wajah, kulit yg licin gebu n lembut
menghilangkan JERAWAT BATU/JERAWAT RESDUNG YG ADA NANAH/ - KALAU MAKAN SEAFOOD MULA LA BERSIN GATAL HIDUNG/- PARUT2 JERAWAT YG HITAM2 KAT MUKA..

berminat pm @ whatsapp - 013-3303744
https://www.facebook.com/JamuSusukDaraSubang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan