Selasa, 4 Jun 2013

Set Penjagaan Miss V

Faraj dah longgar??? Keputihan pula berbau??? Rasa gatal kat Miss V semakin menjadi??? Miss V juga dah tak sensitif & tak rasa nikmat bila bersama suami??? Bibir vagina & celah kangkang jadi gelap, malu dengan suami???

Setiap masalah pasti ada penyelesaian. Jamu Susuk Dara jenama yang semakin dekat di hati para wanita masa kini, bersedia membantu anda. Anda kurang yakin??? Tanya pada rakan anda yang sudah merasakan kehebatan produk kami. Isteri rasa yakin & suami senyum sampai telinga!!!

Set Penjagaan Miss V

Setiap kali cucian saya akan mencuci bahagian sulit saya dengan FEMININE WASH dari bahagian depan hingga ke celah-celah belakang untuk memastikan yang berkepit dan terlipat itu bebas dari sebarang bau dan yang pastinya akan terasa lebih selesa & nyaman.

Jika di rumah selepas cucian akan saya lap dan bersihkan menggunakan kain lembut. Jika di luar rumah ditandas-tandas awam saya gunakan tisu untuk mengeringkan bahagian sulit yang terlipat-lipat itu.

Selepas kering saya akan memasukkan INTIM GEL. Jika cuaca agak panas saya akan sapukan keseluruh lipatan-lipatan sulit yang saya ada. Agak melekit untuk sedikit masa yang pertama lebih kurang 5 minit ke setengah jam.

Jika saya penat, selalunya kerja yang stress dan memenatkan faraj akan mengeluarkan sejenis cecair iaitu keputihan. Huh...time tu cecair tu akan meluncur keluar laju bersama-sama INTIM GEL yang disapu INTIM GEL ini membantu mempercepatkan kerak kotor dalam faraj keluar dengan jayanya.

Jika penggunaan yang berterusan, INTIM GEL ini akan cepat mudah meresap kelapisan kulit-kulit disekitar dan dalaman faraj. Ianya LANGSUNG TIDAK MELEKIT dan perubahan POSITIF DERIA RASA DI AREA BUKIT-BUKIT faraj akan menjadi sangat-sangat sensitif mendatangkan keinginan utk bersama. WALAUPUN PENAT BEKERJA SEHARIAN, keinginan untuk bermain cinta datang dengan sendirinya. JADI MEMANG TIADA ALASAN UNTUTK MINTA MC DENGAN EN SUAMI.

Ketika bersama, JIKA DALAMAN FARAJ SUDAH SEHAT, INTIM GEL SUDAH MERESAP JAUH KEDALAM KULIT-KULIT DALAMAN FARAJ, ternyata ketika bersama terasa PERUBAHANNYA MENJADIKAN FARAJ ITU LEBIH TERTUTUP DAN RAPAT secara semulajadi dan dengan perlahan-lahan & berperingkat-peringkat.

Tidak lupa juga sapu MASKER VAGINA luar & dalam miss v supaya bibir vagina yang menggeleber selepas bersalin kembali kecut & ketat & berwarna PINK cantik dipandang SUAMI. Mencantikkan diri untuk suami kan sangat digalakkan.

DI DALAM HANDBAG COACH saya ADA FEMININE WASH SUSUK DARA, INTIM GEL SUSUK DARA DAN MASKER VAGINA SUSUK DARA.

Tanpa 3 barang ini, serupa SAYA TIDAK BERBEDAK, TIDAK BERGINCU.

3 barang ini yang membuatkan keyakinan diri saya ekstrem dan menjadikan saya akan berjaya disetiap urusan perniagaan saya.

Siapa kata penjagaan faraj tak penting???

BAGI SAYA AMAT-AMAT PENTING UNTUK MENJADIKAN DIRI SAYA EKSTREM DENGAN KEYAKINAN DIRI YANG SAYA MILIKI.

Nama Produk : Cool Medicated Feminine Wash
Kuantiti : 100 ML
Harga : RM48

Nama Produk : Intim Gel
Kuantiti : 15 ML
Harga : RM56

Nama Produk : Masker Vagina
Kuantiti : 5 Gram
Harga : RM25


***Bagaimana Nak Beli...
BANK IN KE AKAUN ***

** MAYBANK 162106240847 wan yusilaini wan yusof

** CIMB 12300063837529 wan yusilaini wan yusof

**Dah Buat Bayaran, SILA SMS

NAMA:
ALAMAT:
NO TEL:
BUKTI PEMBAYARAN:
BELIAN:

SMS kan maklumat berikut ke no ini : 013-3303744 **yus**

NAMA : (Contoh - Ali Bin Abu) (nama di FB)
ALAMAT : (Contoh: 123 Jalan Ali, 57000, KL)
HP : (Contoh: 010-XXXXXXXXX)
BUKTI BAYARAN : (Contoh : RM32 - MAYBANK. 12.21pm 3/2/13)
BELIAN : Masker Vagina

POSLAJU :Semenanjung = RM7 Sabah / Sarawak = RM11

Tiada ulasan:

Catat Ulasan